לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם עכברים וחולדות במרחב חצר ביתם או אף בחלל הפנימי של הדירה. עכברים וחולדות שחודרות לחלקים הפנימיים של הדירה עלולות לעולל לא מעט נזקים ואף להביא עימן לא מעט מחלות וחיידקים. אז אם גם אתם נאלצים להתמודד עם עכברים שחודרים מידי פעם לפנים הדירה שלכם או מסתובבים בתדירות גבוהה בחצר הדירה או הבניין, חשוב להכיר את כל הדרכים הקיימות כיום להתמודד עם הבעיה על הצד הטוב ביותר. שירותי לכידת עכברים כוללים כמה וכמה שיטות שונות למיגור התופעה שיוכלו להתאים בדיוק עבור המקרה האישי שלכם. לוכד מקצועי ידע לבחור את שיטת הלכידה תוך התחשבות בתדירות חדירתם של העכברים לחלל לדירה וכן כמות העכברים בקרבת מקום המגורים שלכם.

הכירו את כל שיטות הלכידה השכיחות ביותר

רגע לפני שאתם מזעיקים בבהלה את לוכד העכברים כשאתם נתקלים בעכבר בדירתכם, חשוב שתכירו את כלל השיטות הקיימות ללכידה איכותית ומוצלחת טרם תחילת הליך לכידת העכברים.

מלכודת דבק לעכברים בקרית גת

השיטה הראשונה היא שיטת מלכודת דבק לעכברים. שיטה זו נחשבת לזולה במיוחד ללא ולא תידרשו לידע או שירות מקצועי על מנת להצליח ללכוד את העכברים בדירתכם בשיטה זו. כל שנדרש לעשות זה למקם נכון את את מלכודת הדבק ולהמתין שהעכבר יגיע אליה. כאשר הוא יתפס בדבק המלכודת, הוא לא יוכל לזוז ממנו במשך מספר ימים עד מותו. אנשים רבים שמוצאים עכבר שנתפס במלכודת הדבק מנסים להרים את המלכודת ומסכנים את עצמם בנשיכה מיותרת. במידה וגם אתם בחרתם בשיטה זו וראיתם שהיא אכן עבדה והעכבר הסורר בדירתכם נתפס בדבק, מומלץ להזעיק לוכד מקצועי שידע כיצד לנהוג עם מצב זה ולמנוע סכנת נשיכה מיותרת.

יש להדגיש ולומר כי לכידת עכברים על ידי מלכודת דבק אינה תקפה לצמיתות. הלכידה תסייע באופן נקודתי להתגברות על העכבר הסורר אל לא תמנע מהבאים אחריו להגיע לדירתכם. לכן, אפשרות זו מתאימה בעיקר במקרים בהם מדובר בבעיה נקודתית וחד פעמית.

פיתיון מורעל

האפשרות השנייה ללכידת עכברים היא הצבת פיתיון עם רעל. העכברים ישמחו לאכול את הפיתיון שתציבו במקום בו הם רגילים לעבור, אך מה שהם לא יודעים זה שהוא מורעל. לאחר מספר ימים בודדים הם ימותו כתוצאה מהרעל שעובר בכל גופם. שיטה זו שכיחה במיוחד אך במידה והעכברים יכולים להיכנס לחללים פנימיים בדירתכם, קיים סיכוי סביר שברגע מיתתם הם יהיו בחלל הדירה. מעבר לריחות הלא נעימים ולחיידקים הרבים, תידרשו לפנות את גופת העכבר מחלל דירתכם. לעיתים תכופות העכבר מתמקם באזורים שקשה מאוד להגיע אליהם מה שהופך את הסיפור למורכב אף יותר.

תיבת האכלה שסוגרת מעגל חשמלי

אפשרות נוספת ללכידה מוצלחת נגד עכברים היא תיבת האכלה מיוחדת שברגע כניסתו של העכבר נסגר מעגל חשמלי שגורם לחשמולו. התחשמלות העכבר מביאה למותו ברגע אחד מה שמבטיח לכידה מוצלחת וממוקדת. היתרון הגדול בשיטה זו בהשוואה לשיטת הרעלת הפיתיון הוא העובדה שגופת העכבר נמצאת בחלקה הפנימי של תיבת האכלה כך שלא צריכים לחפש אחר מיקום גופת העבר. כלל השיטות הללו ועוד רבות נוספות מסייעות להתמודדות נקודתית בלבד. כלומר, אם קיים עכבר סורר אחד בלבד באזור המגורים שלכם שמידי פעם חודר אל פנים הדירה ומעולל לא מעט בלאגן, שיטות אלה יסייעו לכם ללכוד את העכבר בצורה יעילה ולמגר את התופעה כליל.

התמודדות עם בעיה שורשית הכוללת כמה וכמה עכברים בדירתכם

אך לעומת זאת, במידה ואתם מתמודדים עם בעיה שורשית ומקיפה הכוללת כמות גדולה של עכברים שחודרים לחלל דירתכם בתדירות רבה, כלל השיטות מעלה לא יצליחו לסייע לכם למגר את התופעה לחלוטין. לכידת עכברים מוצלחת בשיטות לעיל תביא לכדי הריגת עכבר אחד בלבד, מה שכמובן לא ימנע מכל חבריו לחדור לדירתכם מיד לאחר מכן. לכן, אם אתם מתמודדים עם בעיה שורשית ומקיפה, חשוב להכיר את שיטת הלכידה הטובה ביותר שתאפשר לכם התמודדות מיטבית לאורך זמן.

לכידת עכברים בכמה שיטות במקביל

לוכדים רבים בוחרים לעשות שימוש בכמה שיטות לכידה במקביל במטרה להביא לכדי התמודדות מיטבית ויעילה עם כלל העכברים. במידה וידוע שקיים יותר מעכבר אחד, מלכודת אחת לא תמיד תספיק ולכן חשוב להציב מספר מלכודות שונות ולחסוך את בואו של לוכד העכברים בשנית. אפשרות נוספת ללכידה של עכברים נעשית באמצעות ריסוס. ריסוס נגד עכברים כולל כמה יתרונות משמעותיים על פני השיטות המקבילות. במצב בו העכברים בדירתכם הספיקו להתרבות, העכברים הקטנים ממוקמים במחילות אליהן קשה מאוד להגיע. העכברים יוצאים להביא להם אוכל כפי הצורך ולכן, אם הם נלכדו, העכברים הקטנים יישארו במחילותיהם עד שימותו מרעב.

כך ניתן למנוע את מיתתם של העכברים במחילות

מיתתם של העכברים בחללים הפנימיים של מחילות אליהן דרכי הגישה מוגבלות, תגרום לריחות לא נעימים והתפשטות חיידקים בחלל הדירה ללא יכולת להגיע לפגרים. לוכדים מקצועיים ומנוסים יצליחו להתמודד עם הבעיה אך ללא ספק מדובר בהליך אליו אתם ממש לא רוצים להגיע. בדיוק לשם כך קיים ריסוס נגד עכברים. ריסוס נגד עכברים יכול להיות מיוצר מחומרים טבעיים בלבד כך שאינו מסכן כלל את בריאות הגרים בבית. כל מטרתו היא לגרום לעכברים הקטנים שממוקמים במחילות לצאת החוצה אל עבר מלכודת מוכנה שמחכה להם בקרבת מקום. בעזרת הריסוס ניתן למנוע את מותם בפנים המחילה ולהתמודד עם הליך לא פשוט של פינוי פגרים.

ריסוס נגד עכברים – ריסוס טבעי שכל מטרתו היא להוציא את העכברים מהמחילות

רוב הריסוסים הינם ריסוסים טבעיים לחלוטין אשר כל מטרתם היא להרחיק עכברים ממחילותיהם. על מנת לוודא שלוכד העכברים שלכם ידע להתמודד עם כל בעיה על הצד הטוב ביותר ולא יסתפק בלכידת עכבר אחד בלבד, יגרום להישארותם של עכברים קטנים במחילות עד מוות וכן ישאיר עוד לא מעט עכברים בחלל הדירה לאחר הדברתו, חשוב לוודא שאתם יודעים לבחור נכון את לוכד העכברים המקצועי והמנוסה ביותר בתחום. הנה לכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לאתר לוכד עכברים מקצועי ומומלץ במיוחד שיאפשר לכם ליהנות משקט מעכברים לצמיתות.

הדרך הטובה ביותר לבחור נכון לוכד עכברים מקצועי ומנוסה

ראשית, חשוב לאתר כמה שיותר לוכדי עכברים בקרבת מגורכם. לוכד עכברים בבאר שבע, לוכד עכברים בירושלים או בכל מקום אחר בו תרצו ליהנות משירותים אלה. איתור כמה שיותר אנשי מקצוע יאפשר לכם לבצע מספר פעולות סינון במטרה להישאר עם לוכד העכברים הטוב והמקצועי ביותר. בין כלל שלבי הסינון, חשוב לקרוא כמה שיותר צוות דעת אודות שירותיהם של כל לוכדי העכברים שאיתרתם. בעידן האינטרנטי, תוכלו לאתר לא מעט חוות דעת אודות אנשי מקצוע בכלל ולוכדי עכברים בפרט. קריאת מספר חוות דעת חיוביות יאפשרו לכם להיות סמוכים ובטוחים כי אכן מדובר בלוכד מקצועי ומיומן.

בידקו זמינות וערכו השוואת מחירים

לאחר שלב סינון זה, מומלץ ליצור קשר עם לוכדי העכברים שנישארו ברשימה שלכם במטרה לוודא את זמינותם. נוסף על כך חשוב לשאול מהן עלויות הלכידה של עכברים. יש לציין כי המחירים עלולים להשתנות בהתאם לצרכים האישיים שלכם, אך באופן כללי הצעות המחיר שהלוכדים יאפשרו לכם לדרג את כלל הלוכדים מבחינת עלות עבודתם. בחירה נכונה של לוכד מקצועי שקראתם אודותיו לא מעט צוות דעת חיוביות וכן הצעת המחיר שלו אינה גבוהה במיוחד, תסייע לכם למגר את תופעת חדירתם של העכברים לדירתכם.

לוכד עכברים בקרית גת
הדברת עכברים בקרית גת
מדביר עכברים בקרית גת
לוכד עכברים בקרית גת מחיר הוגן
מלכודת עכברים איפה קונים קרית גת
מלכודת עכברים בקרית גת
הדברה נגד עכברים בקרית גת
לכידת עכברים בקרית גת
הדברת עכברים וחולדות בקרית גת
הדברה עכברים וחולדות קרית גת
הדברה עכברים בקרית גת
רעל עכברים קרית גת