הרחקת נחשים אלקטרונית – ריסוס נגד נחשים או לכידת נחשים בפסגת זאב

נחשים רבים מחליטים לצאת ממקומם בתחילת עונת הקיץ החמה. אמנם ברוב המקרים הם לא יגיעו לאזורים מיושבים במיוחד, אך במידה ויש צמחייה רבה ועבה, גרוטאות רבות ולא מעט פסולת בקרבת מקום המגורים שלכם, קיים סיכוי סביר שיהיו נחשים שימצאו מקום מחיה נוח באזור זה. גורם נוסף שמביא נחשים לאזורים מיושבים הוא צינורות דולפים אשר מספקים לנחשים מקור מים תמידי ונוחות שהיה באזור. לכן, הצעד הראשון שעליכם לעשות על מנת להרחיק נחשים מאזור המגורים שלכם הוא לוודא כי אין צימחייה עבה במיוחד, דשא גבוהה במיוחד, גרוטאות שונות בחלל החצר או צינור מטפטף. במידה ובכל זאת נתקלתם בנחש באזור המגורים שלכם או אף בחלל הפנימי של הדירה, חשוב להכיר היטב את הצעדים הפשוטים שיש לנקוט על מנת ללכוד את הנחש בבטיחות המרבית.

לוכד נחשים

במידה ונתקלתם בנחש, חשוב לדעת כי הוא אינו מכיש ללא סיבה מיוחדת – הימנעו מתנועות חדות ומאיימות!

ראשית, חשוב לדעת כי נחשים אינם מכישים ללא תחושת סכנה. לכן, חשוב להקפיד על תנועות איטיות ולא מאיימות במיוחד במטרה לאפשר לנחש להרגיש מספיק בנוח. תנועות חדות ומאיימות עלולות לגרום לנחש להרגיש תחת מתקפה מה שיכול לגרום לו להחליט להכיש אתכם. שנית, קיימת חשיבות רבה לתפוס מרחק סביר מהנחש אך להישאר איתו בקשר עין ולהזעיק מדביר מקצועי שידע בדיוק מה צריך לעשות בכדי ללכוד את הנחש ולשחררו בשמורת טבע בקרבת מקום. יש להדגיש כי כלל הנחשים בישראל נחשבים חיות בר מוגנות ולכן אסור לנקוט פעולות במטרה להרוג אותם. אל לכם לנסות ללכוד בעצמכם את הנחש, יש להזעיק מדביר מקצועי ומנוסה שיגיע עם כל הציוד הנדרש למטרות לכידה בטוחה ללא סכנות מיותרות.

האם יש הדברה נגד נחשים בפסגת זאב ? הנחשים מוגדרים חיות בר מוגנות!

ריסוס נגד נחשים או הדברת נחשים אסורים על פי חוק ולכן, חשוב להכיר את כלל הדרגים להרחקת נחשים חוקית ללא צורך בפגיעה בהם. חומר הדברה נגד נחשים הכולל חומרים כימיים ורעילים במיוחד במטרה להרוג את הנחשים אסור על פי חוק אך ישנם מדבירים מקצועיים ומיומנים שבוחרים לעשות שימוש בחומר הדברה נגד נחשים אשר כל מטרתו להרחיקם בלבד. כך או כך, חשוב לזכור כי כל התקלות עם נחש מחייבת את סיועו של מדביר מקצועי ומנוסה המגיע על כל הציוד ללכידת הנחש ללא סכנת הכשה.

הדברת נחשים אלקטרונית בפסגת זאב – האם יש ריסוס נגד נחשים מחומרים טבעיים בלבד

בניגוד להליך הדברת נחשים על ידי ריסוס נגד נחשים שאינו כולל חומרים כימיים, עד לפני מספר שנים בודדות רוב ככל ההדברות היו נעשות על ידי חומרים כימיים ורעילים. הדברות חרקים ומזיקים שונים שנעשו על ידי חומרים אלה הוכיחו את עצמן כיעילות במיוחד וממגרות את הופעת המזיקים לצמיתות. אנשים רבים אשר בחרו להסתפק בריסוס נגד מזיקים ניתן לרכוש בכל סופר אכן הצליחו לקטול את החרקים השונים בדירתם באופן מיידי, אך לא הצליחו למנוע את חדירת החרקים הנוספים מיד לאחר מכן.

הרחקת נחשים בפסגת זאב באופן טבעי – ריסוס עצמי לעומת ריסוס מקצועי של מדביר מורשה

כלומר, ההבדל המרכזי בין חומרי הדברה שניתן לרכוש בכל סופר לבין חומרי הדברה איתם מגיע מדביר מקצועי ומנוסה בא לידי ביטוי במשך ההדברה. הדברה עצמית שאינה מקצועית לא תסייע למיגור התופעה לצמיתות בעוד הדברה מקצועית על ידי מדביר מורשה תאפשר לכם ליהנות ממניעת חדירתם של חרקים ומזיקים רבים לדירה לתקופת זמן ממושכת. אך על אף התוצאות המרשימות של חומרי ריסוס והדברה כימיים ורעילים, הם כוללים לא מעט חסרונות בריאותיים וסביבתיים.

הדברה ביולוגית נחשים בפסגת זאב – הרחקת נחשים מהחצר ללא חומרים כימיים ורעילים במיוחד!

עם עליית המודעות לחשיבות של השמירה על איכות הסביבה, החלו לייצר חומרי הדברת נחשים וכלל חרקים ומזיקים המיוצרים על ידי חומרים טבעיים. הדברה נגד נחשים ועקרבים על ידי חומרי הדברה ירוקים מאפשרים לסוחרים בהם ליהנות מיתרונות רבים. אחד היתרונות הבולטים ביותר של חומרי ההדברה הירוקים הוא כמובן שמירה על איכות הסביבה. מעבר לכך, ממחקרים רבים בכל רחבי העולם עולה כי הדברת נחשים בפרט והדברת כלל מזיקים בכלל על ידי חומרים כימיים, מסכנים את בריאותם של בני האדם. אנשים רבים ששהו זמן ממושך בקרבת מקום חומרים כימיים ורעילים אלה פיתחו מחלות קשות ומסוכנות. מיותר לציין כי אזורים מודברים בחומרים כימיים מסכנים גם את בעלי החיים באזור וחיות המחמד ואף לעיתים עלולים לגרום למותם. לכן, רבים כיום בוחרים לעשות שימוש בחומרי הדברה ירוקים אשר מיוצרים על ידי חומרים טבעיים בלבד.

איך לתפוס נחש ? מלכודת דבק לנחשים או ריסוס נגד נחש בפסגת זאב 

באשר לנחשים, גם ריסוס נגד נחשים המיוצר מחומרים טבעיים אינו חוקי בשל העובדה כי מדובר בחיית בר מוגנת. אך רבים בוחרים להיעזר באפשרות של מלכודת דבק לנחשים אשר מסייעת ללכוד אותם ללא הרג. במידה וגם אתם בחרתם להציב מלכודת דבק לנחשים בקרבת מקום המגורים שלכם ומצאתם נחש שנלכד במלכודת, חשוב להזעיק לוכד נחשים מקצועי ומיומן שיטפל בנחש. כל ניסיון התקרבות לנחש שנלכד עלולה להתפרש על ידו כסכנה של ממש מה שיגרום לו להגיב בזעם. לכן, כל שאתם צריכים לעשות על מנת להתמודד נכון וללא כל סכנה עם נחשים זה להזעיק כמה שיותר מהר לוכד נחשים מקצועי ומוסמך שיצליח להתמודד עם הנחש ללא סכנה.

הדברה של נחשים בפסגת זאב – הזעיקו לוכד נחשים מקצועי שיגיע מצויידים בכל הידע והציוד הנדרש ללכידה בטוחה

כיום יש לא מעט לוכדי נחשים מוכשרים בכל רחבי הארץ בזמינות מלאה של 24 שעות ביממה שישמחו להעניק לכם שירות. אך על מנת לבחור נכון לוכד נחשים מקצועי ומיומן שיגיע מצוייד בכל הציוד הנדרש וידע ללכוד נחשים בכל מקום ובכל גודל, חשוב לבחור בכובד ראש את הלוכד המקצועי ביותר. הדרך לבחירת לוכד הנחשים הטוב ביותר בקרבת מקום המגורים שלכם פשוטה למדי וכוללת מספר שלבים ברורים. בשלב הראשון, עליכם לאתר כמה שיותר לוכדי נחשים בקרבת מקום המגורים שלכם וליצור רשימה מסודרת. בעזרת רשימה זו תוכלו לערוך מספר פעולות סינון והשוואה שיאפשרו לכם לבחור את הלוכד הטוב ביותר מבין כלל האפשרויות.

ריסוס נחשים בפסגת זאב – כך תצליחו לבחור נכון לוכד מקצועי ומומלץ

בשלב השני, חשוב לקרוא כל פיסת מידע ברשת אודות כל לוכדי הנחשים ברשימה שלכם. בעידן המודרני בו לכולנו יש גישה לרשת בלחיצת כפתור פשוטה, לא תידרשו להשקיע יותר מכמה דקות בודדות בשלב זה. חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת חיוביות וממליצות מלקוחות עובר. השאירו ברשימה אך ורק את לוכדי הנחשים הטובים ביותר שקראתם אודות שירותם חוות דעת חיוביות וממליצות במיוחד. בשלב הבא והאחרון, צרו קשר עם כל לוכדי הנחשים המובילים ברשימה שלכם ובדקו האם הלוכדים אכן זמינים, האם הם יודעים להתמודד עם כל סוגי הנחשים בכל גודל ובכל מקום וכמובן קבלו הצעת מחיר מדוייקת ככל הניתן למקרה האישי שלכם. קבלת מספר הצעות מחיר תאפשר לכם להכיר את המחיר הממוצע ולבחור בלוכד המקצועי והאמין ביותר ברשימה.

מחירון לוכד נחשים בפסגת זאב

מחירים

לכידת נחש בפסגת זאב

לוכד נחשים בפסגת זאב מחיר הוגן

כמה עולה לוכד נחשים
** מחיר לוכד נחשים במקום מוגדר, המחיר ללכידה פשוטה בה ידוע מקום הימצאו של הנחש
ואין צורך בחיפושים

800 ₪ – 300 ₪

איתור נחש גם אם ללא לכידה בפסגת זאב

מחיר שנגבה גם במידה ולוכד הנחשים לא הצליח לאתר את הנחש.

**המחיר מתייחס לשעות העבודה המקובלות

350 ₪ – 250 ₪

לכידת נחש מורכבת בפסגת זאב

מחיר לוכד נחשים

לוכד נחשים מכרסמים
**המחיר ללכידה מורכבת הדורשת גם את איתור הנחש וגם את לכידתו
כשלא יודעים איכן הוא נמצא, אם המיקום אינו ידוע בוודעות

1,000 ₪ – 300₪

הדברה לעקרבים ונחשים בפסגת זאב

חומר הדברה לנחשים

רעל נגד נחשים
חומר הדברה נחשים
חומר נגד נחשים
חומרי הדברה לנחשים
הדברה ירוקה לנחשים
חומר הדברה נגד נחשים
חומרי הדברה נגד נחשים

** נחשים רבים ועכרבים הם חיות מוננות ולכן אסור להרוג אותן לרסס אותן או לפגוע בהן
חלקן אף נמצאות בסכנת הכחדה לכן אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה לא לפגוע בהן או לרסס או להרעיל אותן. הזמינו לוכן נכשים מורשה

החל מ – 100 ש"ח
כמה עולה להזמין לוכד נחשים מקצועי בעל רישיון לוכד נחשים בתוקף
לוכד חולדות ונחשים
300-800 ש"ח

עלות לוכד נחשים בפסגת זאב

מלכודות לנחשים

מלכודת לנחשים
מלכודת דבק לנחשים

החל מ – 100 ש"ח
הרחקת נחשים מהגינה
הדברת נחשים בחצר
300-800 ש"ח
** הזמנת מדביר אחרי בשעות הערב או בשבתות וחגים עלולה לייקר את המחירים ב150-200%